Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Motorcykel??

Publicerad 2011-05-25 08:12:17 i Allmänt

Mannen vill sälja husvagnen och köpa motorcykel?? Ja, han har pratat om det länge, jag vill ha kvar husvagnen, men det är väl det där med att ge och ta… Nu vet inte jag om det är riktigt rättvist i den duellen katt kontra husvagn? Ha ha… Nåja man får väl ge sig ibland, å visst är det mycket pengar med tanke på hur lite vi utnyttjar husvagnen, men jag tycker det är mysigt!


Tävlade lkl spår med Oska i lördag och det gick bra, tyvärr är det inga hkl spårtävlingar nu, först i september!! Tråkigt! I söket går det framåt, framslag och rulleträning för fullt! Lite skall blir det fortfarande, men tror inte att det ska bli några problem. Piluttan och jag harvar vidare på lydnadslydnaden, har anmält till en trea, gulp… Det enda orosmolnet just nu är den förb… förkylningen som inte vill ge med sig, helt slut när jag kommer hem från jobbet.


Nä, nu har jag inte tid med detta längre, måste rusa!


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Kats

Publicerad 2011-05-25 08:52:41

Grattis till uppflyttningen.:) Spännande med en start i III an. Lycka till.

Motorcykel kontra husvagn...fniss ja jag gillar ju motorcyklar... men jag förstår att det är allt lite mysigt med husvagnen också :)

Allt har sin tid brukar jag säga.

Må så gott

Postat av: Anders

Publicerad 2011-05-26 00:40:16

Lydnad var? krya på dig

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2011-05-27 21:19:44

Ja tyvärr är det ett givande och tagande:) Du får investera i ett ställ och hänga på!



Grattis igen och lycka till i 3:an.

Krya på dig

Kram

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-05-29 21:48:14

Hmm hur ska hundarna få plats på en MC??

Jag har snitslat två st Högre Spår idag, vi har tävling på lördag så kom inte och säg att det inte finns högre spårtävlingar.... fniss.

Många kramar från oss på Ed.

Postat av: Kennelmamman

Publicerad 2011-05-30 14:34:08

Gunilla, det finns här också, men det är ju den där j... karensen :(

Kram

Postat av: Lillis

Publicerad 2011-06-08 15:28:34

Snaaaaaaart !!!!! Kram !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela