Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

1 vecka kvar...

Publicerad 2016-04-17 12:35:33 i Allmänt

Ibland undrar jag om inte hundarna förstår mer än vad vi tror av vår konversation med dem. Igår färdigställde vi valplådan helt, jag la mig ner med Cickan i den en stund och berättade för henne att här ska du ha dina bebisar. Idag går hon in och lägger sig i lådan och sover…

Cickan äter fortfarande ganska dåligt, vi ”lurar” i henne mat, matkontot rusar! Men vad gör väl det, huvudsaken hon mår bra och äter, känner mig som värsta hönsmamman. Lever, köttfärs, kycklingfilé och Frolic står på menyn, samt torrfoder ute (där går det bra?) Hon är fortfarande inte speciellt stor, men visar alla tecken på dräktighet, så nu är det bara att vänta och se, längtar!!

Nästa blogginlägg hoppas jag att jag kan visa upp lite valpbilder!

Ha det gott!

Kennelmamman

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-19 16:45:40

Har hon blivit något rundare?

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-19 19:23:36

Det var inte meningen att bli anonym ☺.
MvhTomas I

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela