Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

mitt och ditt...

Publicerad 2011-06-18 08:35:31 i Allmänt

Jag har skrivit om det förut och jag skriver om det igen. Tyvärr har jag blivit upplyst om att någon missbrukar min blogg och mina bilder. Det är så tråkigt att vissa människor ska förstöra och ha något slags behov av att trycka ner andra för att sätt sig själv i bättre dager, eller vad det nu kan bero på. Jag vill bara upplysa dig som snor mina bilder att; har du hört talas om upphovsrätten? Det är faktiskt inte tillåtet att ta bilder från någon annans hemsida för att publicera dem på sin egen utan att fråga om lov!! Jag skriver blogg så att mina nära och kära skall veta vad vi har för oss här i Spethult. Tyvärr har tydligen mindre trevliga personer också anledning att ta del av detta och missbruka det. Funderar starkt på att lägga ner hela bloggen. Olustig känsla att någon vänder mina tankar och känslor till något som det inte alls var tänkt till.


Hur som helst är det i alla fall snart kennelläger och det ska bli så roligt att träffa er alla. Kul att alla Q-are kommer till MH också. Ska bli mycket spännande att se hur de små liven reagerar. En lite påminnelse till dig som har Q valp och funderar på att röntga innan lägret. Kom ihåg att det är karensdagar efter sederingen!


Ha det gott!

Kennelmamman

 

”Det finns två sätt att visa sin styrka: en är att trycka ner, den andra är att dra upp!”  Booker T Washington

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-07-08 23:11:57

Jag önskar er lycka till med MH:t. Det hade varit jättespännande att få se "Q:arnas" MH! Hoppas att ni får ett kanonbra väder på ert läger och att du "tar hem hela skiten" på tävlingen ;) Jag håller tummarna för Foggens så klart!!! Lycka till och en stor kram från oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela