Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Kennelväst??

Publicerad 2010-10-04 13:36:15 i Allmänt

Kära valpköpare, tänkte höra med er om det finns något intresse för profilkläder, ex en kennelväst?

 

Återigen har den lille svarte f… tagit en höna, eller en tupp denna gång (han klarade sig) så nu är det krig!! Det ska inte ätas några hönor i det Karlssonska huset!! Mina hönor ska kunna gå ute vid fint väder utan att få galna mallenutter efter sig. Den diskussionen har vi haft med alla hundar, å lyckats, så det borde väl gå med den lille f… också. Hon har mer skärpa och är hårdare än de andra, men som de säger, i krig och kärlek… hm

 

Pilutta och jag tragglar vidare med lydnadsmomenten, det går framåt! Däremot tror jag att vi väntar med tävling i lydnadstrean, vittringen är inte klar och jag vill att allt ska sitta. Har anmält mig till lkl spår i stockholmstrakten, men att komma med där är väl som att vinna på Triss, å det är ju lätt *not*. Men anmäler man inte kan man inte komma med, håll tummarna! Måste passa på att gratta Philler som tävlat akl igår, missade spåret men fick ändå ihop 236p, det är inte illa pinkat, på´n igen bara, ni lyckas nästa gång!

 

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-04 21:35:58

Jag är intresserad av en kennelväst. Phila var duktig på lydnaden ikväll:-).

Postat av: Kats

Publicerad 2010-10-04 21:39:20

Så roligt att läsa om den lille svarte f.. :D Så kul att få följa hennes bravader :D

Står inte på förrän ni är klara för start... jag hejjar glatt på.. hejja hejja.

Postat av: Carina och olle

Publicerad 2010-10-04 21:41:11

Jag är intresserad av en kennelväst. Phila var duktig på lydnaden ikväll:-). Jättebra gjort av Philler med 236 p utan spår. Vi håller tummarna för nästa gång.

Postat av: Ami & Qvittra

Publicerad 2010-10-04 22:25:39

Jag är intresserad av en väst. Hur ser den ut med fickor mm? Finns det några bilder på nån websida att titta på?

Postat av: Carina m Philler

Publicerad 2010-10-05 14:35:03

Skulle också vara intresserad av kennelväst. Kanske keps, t-shirt också?

Postat av: Thomas

Publicerad 2010-10-05 20:40:01

är också intresserad av väst.

Postat av: Carina & Qurry

Publicerad 2010-10-05 21:10:59

Me too. Gärna keps med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela