Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Tomt

Publicerad 2010-05-15 19:51:17 i Allmänt

Nu är det tomt i Spethult, bara två valpar kvar som åker i morgon. Vi har firat lite födelsedag och jag har haft mina föräldrar och mina barn nere. Det blir så vansinnigt tomt när de åker hem, saknar dem så redan!! Quick och Qina som är kvar (blir hämtade i morgon) har varit med och firat födelsedag och varit på äventyr ute. De behöver inte vara i ”fängelset” (valplådan) längre, utan är mest ute med våra fyra vuxna hundar och oss eller i valprummet. Betydligt lättare att bara ha två, än åtta om man vill ha dem med i vardagen… Men som sagt, imorgon blir det ännu tommare, för då åker de hem. Blandade känslor!! Kommer att sakna dem otroligt, samtidigt som det blir lite skönt, de förstör ju en hel del… Å så är det ju ett fasligt passande och städande hela tiden…

 
Qina

Nu ska jag passa på att gosa ordentligt!

 

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Mirjam

Publicerad 2010-05-16 10:19:30

Härligt att du hade familjen hos dig även om jag förstår att det blir tomt när de åker :(. Vilken underbar liten söt tjej på bilden! Har minsann hört att valparna är jättetrevliga, här blir man valpsjuk!

Postat av: Carina och Olex

Publicerad 2010-05-16 15:48:15

Åh förstår att du kommer att sakna dom små. Roligt att ha besök av barn och föräldrar på födelsedagen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela