Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Sluta blogga?

Publicerad 2010-01-06 08:26:25 i Allmänt

Det finns en stor nackdel med att lämna ut sig i cyberrymden, det finns alltid människor som får intrång i mitt liv utan att jag vill det, människor som på ett eller annat sätt tycker att det är ok att gömma sig bakom anonymiteten och därför kan bära sig taskigt åt på ett eller annat sätt. Vi har sett det förut och vi kommer få se det igen. Det är tråkigt och gör att det förtar lite av glädjen över att dela med sig till vänner, bekanta å nära och kära som är utspridda över hela landet, men det kanske är ”smällar” man får ta när man ger sig ut i cyberrymden? Får ta mig en ordentlig funderare.


Lägger in ett par bilder på hundarna som togs i kylan i går.

Phila

Ullis


Oska

Nadja och Phila

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-01-06 16:38:47

Hej Kerstin, jag har precis de funderingar som du gällande bloggandet. Det händer mer än en gång i veckan att jag skriver ett inlägg som jag sedan raderar. Det är jättesvårt att hålla en lagom nivå på skrivandet. Att inte utlämna sig för mycket och att inte provocera för hårt. Och vem vill egentligen läsa? Jag kan bara säga att jag tycker det är roligt att läsa din blogg om vad ni hittar på inför Köks-SM mm. Vi ses på söndag - om ni inte har frusit inne tills dess... ;o)

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2010-01-06 18:19:47

Låt ingen få dig sluta blogga! Det finns så många märkliga människor men frågan är hur dom mår! Jag vill fortsätta läsa din blogg så det så! Snacka om flyt med Leah:))) Blev jätteglad när jag läste att hon börjat löpa! Lycka till med parningen tur att det inte skall komma mer snö på ett tag:)

Kramar

Lena

Postat av: Anette & Dilda

Publicerad 2010-01-06 19:06:26

Klart du inte ska sluta blogga! Vilka fina bilder på hundarna, framför allt den på Ulli åh tänker på min gosa då, Unna. Hoppas ni får en bättre parningsresa än Sverker den var inte rolig i snöoväder och mitt i natten, men det blev lite fel med planeringen..

Ha det gott

Kram från oss!

Postat av: Mirjam

Publicerad 2010-01-07 12:23:07

Förstår precis hur du tänker! Roligt att Leah har börjat löpa!

Kram

Postat av: Carina,Alva,Philler o Dixi

Publicerad 2010-01-08 09:05:35

Det klart du inte ska sluta blogga!!

Vi måste ju få veta vad som försigår

i Spethult....allt spännade som folk

retar sig på!?

Lycka till med parningen, håller tummarna

för mååånga valpar denna gång :)



Kram från oss

Postat av: Phaspen

Publicerad 2010-01-08 16:24:08

Hello!

Än är inte den sista idioten född!! Låt inte puckon förstöra....radera bara deras korkade kommentarer!! Jag har faktiskt bara haft 3 såna.......men kanske ingen som hittar till min blogg....FORTSÄTT blogga!! Låt inte "jonen" vinna utan stå rakryggad o låt dom tycka o tänka va dom vill.....



Hoppas vi ses i vår!!!

Full fart med Phaspen såklart!!!

Postat av: kats

Publicerad 2010-01-09 10:54:54

Hej... jag tycker heller inte du ska sluta blogga.. det är ett sätt för mig att hålla lite liv i bekanskapskretsen, fniss...vårt land är ju så lååångt... och jag gillar att läsa om era köks SM och tomtemord mm fniss.

må gott i kylan

Postat av: Carina och Olex

Publicerad 2010-01-09 15:06:15

Eftersom de som är anonyma ändå vill läsa din blogg så måste du ju vara superintressant, kram

Postat av: Christer

Publicerad 2010-01-10 17:35:58

Kan bara hålla med om att du inte skall sluta blogga! Vi måste ju avsluta Köks-SM säsongen först. Kan vi lyckliga tillfällen få till "dubbel"-fot med De Grå nu. Speciellt om dom har sett att husse har skurit smarrig köttbit innan :-)så dom vet vad belöning blir! Kanske lite neddrag för att dom tränger, men det är ju inte dåligt med en Bovve :-)

Postat av: Ulla på Ingarö

Publicerad 2010-01-15 10:35:15

Hej!

Jag brukar kika in här ibland och tycker absolut att du ska fortsätta blogga, det är jättekul att läsa! Det finns alltid folk som avundas andras lycka och framgång, men det är ju faktiskt deras problem... ;-) Var stolta över era lyckliga, lydiga och vackra hundar!!! :-)

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela