Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Suddigt…

Publicerad 2010-04-28 10:25:00 i Allmänt

 Blir det när man ska försöka ta bilder på mallenuttvalpar… Försökte mig på att få en bild enskilt på varje valp, *suck*. Fick i alla fall några bra kort, en hel del suddigt. Tack för digitalkameror! Här kommer i alla fall en bild på varje, mer eller mindre bra...

Qalle

Qvittra

Qurre


Quta

Qvick

Qurry

Quris

Qina


Igår kväll hade jag med mig en av valparna när jag tittade på TV en stund, mysigt att ha en trött valp på magen. Bäst att passa på och gulla när de sover, eller när de är en och en. Tillsammans blir de små pirayor och hetsar varandra att bitas hårdare och mer, attans ont gör det!

 

Du som ska ha valp, mailar du fullständigt namn, adress och telefon så jag kan förbereda alla papper till den stora dagen kommer, å du får hem ett monster och jag blir av med ett ;)

 

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2010-04-28 16:49:10

Fast erkänn! Du kommer att sakna Malligatorerna... liite i alla fall :o)

Postat av: Kennelmamm

Publicerad 2010-04-28 17:07:15

Klart jag gör, man saknar dem massor!

Postat av: Mirjam

Publicerad 2010-04-28 21:55:18

Underbart söta!! Qalle var ju superfin!

Postat av: Carina i Mullsjö

Publicerad 2010-04-30 14:14:52

Verkligen jättefina bilder! Valparna är så söta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela