Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Nu ska det funka..

Publicerad 2009-09-14 15:46:23 i Allmänt

Ett tag trodde jag att jag var alldeles övergiven här i Spethult, att alla vänner och bekanta hade övergivit mig *asg*, men så insåg jag att det var kommentarerna i bloggen som inte gick att skriva i! Vilken tur, då kanske man har lite vänner iaf, *le*.


 Idag har jag spårat med Philafila igen, å jag är så lycklig!! Nu äntligen är det drag under galoscherna, riktigt fin fint spårar hon, som en dammsugare!! Hurra!! Söket i går gick också bra, nu är hon tillbaka från ”komaland”! Efter höftledsröntgen blir det kastrering om allt är ok!!


 I helgen ska vi hålla tummarna så att de blir blå, för Nappe och Oska i polis SM och Onja i försvarsmaktshund SM. Jag åker till Norrköping på fredag eller lördag, å på lördag är det bankett!


 I dag blir det ingen soffa, utan i kväll blir det till att åka till klubben för lydnadsträning!


Ha det gott!

Kennelmamman

 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-09-15 16:09:04

Skönt att det funkar bättre med Phila! Blogga på! Jag läser - varje dag!

Håller tummarna för alla "Foggens-Mallenutter" i helgen!

Postat av: Carina,Alva o Philler

Publicerad 2009-09-16 16:42:30

Va härligt att hon börjar bli normal igen:)

Philler va duktig i går och låg plats med

tre skott, lugnt och stilla låg hon.Lydnaden

går bättre o bättre, hon e så himla rolig o

träna med :)

Ses snart

Kram

Postat av: Mirjam & Patrick

Publicerad 2009-09-16 16:49:08

Härligt att spår och sök går så bra! :)Typiskt att vi kommer upp när alla är i Norrköping ;). Men vi håller tummar o tår i alla fall!



Kram

Postat av: Carina och Olex

Publicerad 2009-09-18 00:00:07

Håller med om att Phila är en helt annan hund nu, jättekul och så duktig hon är i lydnaden också.

Håller tummarna allt vad jag kan för Foggenshundarna med förare i helgen. Träffade Mirjam, Patrick och lilla Saga ikväll och det var så roligt. Kram Carina

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-09-18 00:26:17

Skönt och höra att ni är på G igen:)! Häng i nu:)!

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2009-09-18 09:31:00

Nu håller vi i Götet tummar och tassar för Foggenbarnen på Polis SM. Har sett till att bli informerad under resans gång:)



Gott att draget är tillbaka:)

Kramar

Lena

Postat av: Christer

Publicerad 2009-09-18 13:29:05

Heja Pelle o Oska! Ser ju hyfsat ut just nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela