Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Ortsgrupp Spethult

Publicerad 2009-08-08 17:50:05 i Allmänt


Vi har haft besök från Stockholm, har känt dem sedan jag var 12 och det var så trevligt att ha dem här. De sov över och vi satt länge i uterummet och pratade in på småtimmarna, mest hund förstås! När de åkte hem i går åkte Pelle och jag till Tivedens mat och åt mycket gott och firade vår 10 åriga bröllopsdag!


Idag har vi varit ett gäng här hemma och tränat skydd, mycket trevligt trots att det inte blev så mycket bita för Phila och mig, hon är fortfarande inte sig själv även om det är på bättringsvägen. Phila fick leka och springa race med lilla Saga i stället. Så skönt att vara hemma på egen appellplan ha sällskap och träna! Härligt väder, hundträning och trevligt sällskap, vad mer kan man begära här i livet?


Lite bilder från dagen, blir inget mer skrivande nu för nu bär det av till Kråk för att rasta hundar!

Ha det gott!


Kennelmamman


Hm, vad var det nu jag skulle göra... (Pia och Bosse)


Här kan man tala om fullbett... (lilleman)


 Några i teorigruppen...


Focus...(lilleman)

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2009-08-08 21:51:57

Tack för en som vanligt trevlig träningsdag (och fikat) på "og Spethult"

Postat av: Helena

Publicerad 2009-08-08 22:51:58

Visst var det gott på Tivedens mat och café!!!

Grattis till "tenn-bröllop"

Postat av: Mirjam

Publicerad 2009-08-08 22:58:30

Grattis på bröllopsdagen! :)

Kram

Postat av: Carina och Olex

Publicerad 2009-08-09 20:27:25

Grattis lite efteråt på Bröllopsdagen och för en trevlig träningsstund i lördags i Spethult. När Olle och jag kom hem efter söket idag så var han lite halt, men jag kan inte hitta något. Vi får se imorgon. Lille gubben!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela