Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Lillstumpa har öppnat ögonen

Publicerad 2008-10-06 14:36:33 i Allmänt


Jo, Pyret var först fast on kom sist. Helt plötsligt så blir det en liten personlighet, längtar tills de andra också får upp de blå, då börjar det hända grejer. Du får påminna mig om att jag ville att de skulle bli liv och rörelse i hagen, den dagen de små liven är 7-8 veckor. Då inser man nog att det är ganska behagligt med enveckors valpar...


Kolla paddan...

Alva och jag har varit i skogen, hon far omkring som en tokig. Skönt att komma ifrån barna lite. Själv skulle jag plugga men hittar på massor av annat som också måste göras, skriva blogg etc....


Nej, nu måste jag faktiskt göra lite nytta igen och läsa om det professionella samtalet *suck*


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-10-06 14:53:09

Skönt att Alva får komma ut lite, o kul att dom har börjat öppnat ögonen. Ser fram emot att komma upp snart:)

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-10-08 21:09:41

Herrgud va klämgoda de ser ut:)! Nästan som små bakelser:)! Oj vad jag ska klämma på dom när jag kommer upp:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela