Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

I stället för träning

Publicerad 2008-03-21 17:22:09 i Allmänt


När jag slog upp mina små ögon i morse trodde inte jag att det var sant, full snöstorm! Mannen och jag som satt i gårkväll och planerade skyddsträning som vi skulle ha genomfört i dag. Bidde inget med det kan man ju lugnt säga. Blev promenad i snöstorm i stället, inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Nu kom solen fram, men det är fortfarande fullt med snö. Vi kom knappt upp med bilen i den sista backen. Känns lite snopet, hade verkligen sett fram emot att få träna när mannen nu är hemma några dagar och jag känner mig riktigt taggad, får vänta tills i morgon och hoppas på att det blir lite bättre väder då. Då är det sök och eftersom jag inte är den där sociala typen som åker omkring till släkten på påsk, hinner vi förhoppningsvis med en hel del annat också, för inte kan det bli snöstorm två dagar i rad?

Visar bilder på mina tappra försök att göra vår förra veckan, jag tror kung Bore har vunnit, eller?

image72image73

Ha det så bra och ärt inte så många karameller som jag har gjort i dag, mår inte bra...

Kennelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela