Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Lite bilder

Publicerad 2008-12-28 15:26:49 i Allmänt

 Nu har tjejerna åkt, snyft!! Saknar dem redan! Huset blir så otroligt tomt när alla har åkt och hundarna ligger nöjda efter en promenad. Har gråtit en skvätt men har tagit mig samman nu! Jag har valt själv, men det betyder inte att det inte är jobbigt!

Lite bilder från promenaden.

Phila och Nadja


Phila spanar


Spethult i vinterskrud

Nu ska jag faktiskt ta det lugnt resten av dagen tända brasan och sätta mig och läsa en bok som jag själv valt, ingen studielitteratur,  med en kop te, det var länge sedan!  Har varit mycket på senaste tiden...

Ha det gott!
kennelmamman

PS: I morgon ska jag försöka lägga första spåret till Phila, om det inte kommer snö. har inte hunnit gjort så mycket med henne, annat än sitt, ligg, vacker tass och släppa på komando (när hon själv vill ;))

Kommentarer

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2008-12-28 15:55:45

Vill önska Er God fortsättning! Vilka underbara bilder, ja bättre ställe kunde ni inte fått! Är jätte avundsjuk på det vedeldade karet ni har, sånt vill jag oxå ha:)



Själv går jag långpromenader med Asic och korta med den opererade. Men det blir skönt när stygnen är tagna för hon har inte förstått det här med att ta det lugnt.

Kram

Lena

Postat av: Carina

Publicerad 2008-12-28 19:29:51

Hej! Vet precis hur det känns när ungdomarna åker iväg igen. Nu har vi haft besök från den 20/12 i olika omgångar och idag reste killarna tillbaka till Stockholm. Det känns tomt!! Olle saknar också alla, får hålla tillgodo med husse och matte.

kram Carina

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-12-29 02:08:31

Herregud va hon växer den lilla gullungen! Hoppas ni får en fin fortsättning och ett bra nytt hundår!

Postat av: Gunilla

Publicerad 2008-12-29 21:36:07

Lägga spår!! Fy vad avundsjuk jag blir! Här är 40 cm snö ungefär och 15 grader kallt. Och en hund med frambenet i bandage. Men det ser ju jättehärligt ut där i Spethult!

Många kramar från Ed.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela