Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

De vackra...

Publicerad 2007-08-05 15:01:30 i Allmänt

Stort grattis till Nelly och Orka som idag visade att Foggens mallar är riktigt vackra! *le* Båda fick etta i bruksprovsklass, Nelly kom sedan etta i konkurrensen och Orka kom tvåa. Cola fick en tvåa, i kritiken står det att manken faller över vid rörelse. Jag förstår inte vad som menas, är det någon som kan tolka till mig får ni gärna höra av er! Jag förstår inte hur manken kan falla över, kanske kan det ha att göra med att hon är överbyggd, men som sagt förklara gärna för mig. Nu behöver vi ingen mer utställning. *jippi* Tyvärr glömde jag kameran idag, så det bidde inga bilder på de vackra. Nu ska jag sätta mig ute i solen en stund, för att sedan åka och hämta en ny bil till husse, så han kan komma till jobbet. Vi behöver en ny bur, någon som har en billig att sälja?


Ha det gott och njut av värmen!

Kennelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela