Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Nu så...

Publicerad 2012-10-30 09:03:04 i Allmänt

Hör och häpna, jag bloggar… Tänkte faktiskt skriva några rader, mycket länge sedan sist!

En hel del har hänt… Största förändringen här hemma är väl att två hästar har flyttat hit. Har velat ha häst i många år, men aldrig kommit till skott. Till en dag då jag bestämde mig för att man måste leva när man kan, klart jag ska ha häst!! Sagt och gjort, en islandshäst och en shetlandsponny till sällskap införskaffades. Ja, har du varit i kontakt med en shettis, vet du att det inte är bekymmerfritt att inneha en, så liten men så mycket vilja…

nåja, han är gullig och snäll!! Islandshästen, jag och hundarna tar turer i skogen, och ja, det är livskvallitet!!

 

Ny liten fyrbent varelse från Norge kommer snart att flytta hit, husse ska ha ny hund, så då blir det slut på friden…

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela