Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Valpar planeras efter Ingvar och Cickan

Publicerad 2016-11-27 19:16:42 i Allmänt

 

Nu har jag lämnat tillbaka Ingvar till sin ägare, härlig mallepojke som jag umgåtts med i helgen. Han och jag har bott på hotell och Ingvar gjorde ett mycket trevligt MH (formalia då han till vardags arbetar som polishund). Ett bra tillfälle att lära känna en hund om och när man ska använda den i avel. Fina meriter i all ära, men tyvärr så nedärvs de inte… Jag vill träffa hannen och tycka om den. En viktig fråga att ställa sig är ”skulle jag vilja ha den här hunden?” svaret måste vara ja! Ingvar hade jag kunnat ta med mig hem! Så, nu har vi bestämt hane till Cickan!

Valpar planeras i början av 2017 efter

PH Ingvar Du Pastholau och Magneslia’s Cickan.

Du som beställt valp, hör gärna av dig igen om du fortfarande är intresserad!

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela