Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Snart flyttar han till Spethult

Publicerad 2011-05-17 11:22:23 i Allmänt

Jo, en liten katt ska flytta hit, förmodligen blir det en liten Bosse. Husse är väl inte överförtjust, men husse blir glad när katterna reducerar mössbeståndet i alla fall…


Har tid att skriva lite blogg för bacillerna har slagit till och jag är helt däckad, orkar ingenting och det är så frustrerande, inte min grej att ligga still och glo på TV hela dagarna, men vad gör man. Har tre malleflickor hemma och de förstår inte alls varför mamman bara ligger och glor. Husse är borta i veckan, den lille svarte f… fick följa med husse ut i stora vida världen, det kan hon behöva.

 

Var på distriktets läger i helgen, körde sök med Oska, fn vad det är kul att köra henne i söket. Har bestämt mig för att köra över henne på rulle, tror inte att det blir några större problem, sen blir det tävling!  Ska försöka mig på en trea med Piluttan i sommar också, får bli den fördelningen om jag ska köra Oska också. Beundrar verkligen dem som kan hålla igång flera hundar i samma grenar och klasser. Jag har svårt för det och eftersom Oska inte är min utan husses och jag bara lånar henne i söket och spåret, så får Pilutta vänta lite med tävlandet i bruksdelen.

 

Nu ska jag göra en otrolig kraftansträngning, jag ska förflytta mig till TVn… ;)


Ha det gott!

Kennelmamman


Innan du påbörjar en jakt är det klokt att fråga någon om vad du letar efter innan du börjar leta efter det.

Källa: Nalle Puh

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2011-05-17 22:27:43

Åhhh, han är ljuvlig!! Stackars dej som är sjuk, när du piggnar till får du komma förbi i sandhem och hjälpa mej klura ut vad det är för växter i trädgården ;) Krya på dej, kramar från Maria o Nadine

Postat av: Maria

Publicerad 2011-05-17 22:30:52

Åhh, han är ljuvlig!! Stackars dej som är sjuk. När du piggnar till så får du komma förbi i Sandhem, jag behöver all hjälp jag kan få att klura ut var det är för växter i trädgården. Krya på dej! kramar Maria o Nadine

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-05-19 22:47:29

Krya på dig!

Kram!

Postat av: Marie&Smilsson

Publicerad 2011-05-20 22:04:33

Aaaaahhhhhwwwwwww!

Vill ha, vill ha, vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela