Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Nya bilder...

Publicerad 2010-04-19 15:29:52 i Allmänt


Varför är det så att när man ska göra något snabbt på datorn så jäklas det alltid? Nu tog det en halvtimme att starta upp eländet… Å det mobila internet fungerade inte… Nåja, nu ska det i alla fall bli lite nya bilder äntligen! Helgen har varit full av valptittare, så det har helt enkelt inte funnits någon tid för datorplippande. Dessutom har jag klippt 182 klor…

Valparna börjar visa sina personligheter mer och mer, roligare och roligare blir de små liven, fullt ös medvetslös är det som gäller, svårt att hålla sig borta från valphagen. Ger valparna lite leksaker som de ska få undersöka och leka med är tanken, Leah har en annan åsikt om detta. Allt tillhör mamman anser hon och allt ska slitas sönder till konfetti, hm… Hon börjar även fostra valparna lite nu, försöker de ta ”hennes” leksak morrar hon och visar hela tandraden, blev lite nervös första gången, man vet ju aldrig, men Leah sköter fostringen lika fint som hon sköter om valparna för övrigt.







Idag har hundarna fått varsitt spår ute på Kråk. Militären har eldat av gärderna där ute förra vecka och jag passade på att lägga spår i det idag, gick galant, även om jag blev lite smutsig! Philutta börjar nog återvända lite nu, slaktade en fårskinnsfäll i går *suck*

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-04-19 18:40:39

Jag dör va söta de är!!!! Måste ha!!!!!

Postat av: Christer

Publicerad 2010-04-19 22:10:35

Är det "mördarhundar" du föder upp :-)?

Lycka till med mobila bredbandet. Tog ett år för mig att fixa på min laptop! Tänk positivt!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-04-20 09:14:26

Så söta! Nu börjar "livet";)

Postat av: Lena o Atte

Publicerad 2010-04-20 11:30:52

Dom är ju bara såå jätte-söta!!

Lycka till!!!



Kram Lena

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-04-21 09:23:36

Nu är jag här igen:)....

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-21 21:28:04

Jag bara älskar första bilden! Valpen längst till vänster som hänger i trasan med en frågande blick, gullesötvalpar!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-04-21 21:56:34

Här igen:)...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela