Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Jamen, blir man lycklig eller?

Publicerad 2008-05-14 18:50:54 i Allmänt


Snikade mig med en annan sökgrupp i morse, helt nya figgar och helt ny bana. En av dem som var med i denna grupp ska döma SM i år, han har dessutom dömt sök i alla år jag har tävlat (i år är det 20-års jubileum), och har alltså sett en del sök, hur som helt, vad jag vill ha sagt är att han var helt lyrisk över Colas sök. Hon gick så otroligt bra, Mr domare tyckte att det var ett 10:o mässigt elitsök!! Jag åkte därifrån salig, finns det något häftigare än när det bara flyter till 100 i träningen? Nu kan inte blindningen på tävlingen bero på att det var nya marker och nya figgar i alla fall. Varför hon gjorde det får jag väl aldrig svar på, bara hoppas att dagens form håller i sig till nästa tävling.


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Lena,Asic &FCeta

Publicerad 2008-05-16 20:49:44

Klart det känns när man får beröm och inget dåligt beröm heller!

Nu kommer nästa tävling gå som en dans:)
Ha en gó helg
Kram
Lena & Asic (utan Ceta som bor hos uppfödarna:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela