Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Tacka vet jag hundträning

Publicerad 2008-01-08 19:00:03 i Allmänt

image58

Jaha, då var man fotomodell då *not*. Fast fotografen var en ung pojke som var MYCKET duktig, jag var en duktig mamma och skippade kängorna, men det blev faktiskt jeans, he he. Det gick bra det också. Mina barn blev otroligt bra på bilderna, speciellt den äldre, hon stortrivs framför kameran, den yngre är lite mer som jag, men hon blev också mycket bra. Visar er en bild på mina vackra barn, ja det är mina..., och ja, jag är mycket stolt över dem, inte bara för att de är vackra förståss.


På hundträningsfronten är det några dagar med stiltje, mycket i skolan just nu, avslutar en kurs och ska snart börja en ny. Bara ett år kvar, *gulp* sen så är det ut i verkligheten som gäller. På torsdag blir det i alla fall skyddsträning i ridhuset igen, tur att vi har det, med tanke på det underbara *not* väder vi har, regn, regn och åter regn...


Kennelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela