Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

*gulp*

Publicerad 2007-05-21 19:23:47 i Allmänt

Nu sitter jag här och skriver fast jag har hemtenta och litteratur att läsa. Fy på mig! Men jag kan inte hjälpa att en granskning av skoldemokratins innebörder och kvalitet, inte riktigt kan få mig motiverad, ska bara skriva lite till, sen ska jag läsa, jag lovar! Idag beställde jag tid för Colas röntgen *gulp* nästa tisdag är det dags. (har röntgenångest!)  Har ju inte kunnat göra det eftersom det är 28 dagars karens på lugnade medlet. Innan tävling visste jag ju inte vilka tävlingar jag skulle komma med på och efter tävlingen är det ju MH. Så till helgen bär det av till Skåneland, där vi ska invadera Glenn och Mias hus. Ska bli jättekul och spännande att se hela kullen. Hur Colas MH går har jag faktiskt ingen aning om. Annars har jag oftast en vink om hur det kommer att gå, men inte med henne. Den som lever får se! Kul ska det i alla fall bli, bara jag förstår vad de säger, *L*, som tur är har Pelle bott där ett år, så han får översätta *L*.  Nej, nu finns det inga ursäkter mer, nu måste jag plugga! Måste bara gratulera Anna och Nelly som blev uppflyttade till elitspår i helgen! Mamman blir så stolt så stolt!

Skriver rapport efter helgen!

Kennelmamman
image13
Här en bild från i vintras på Nelly

Kommentarer

Postat av: Lena, Asic & NCeta

Publicerad 2007-05-22 19:45:00

Lycka till med MH och hoppas att du förstår dom annars har du ju pappret att läsa på sen:)
Lycka till även med röntgen förstår dig har lite panik med det oxå men det kommer att gå super!
Kram
Lena

Postat av: Lena

Publicerad 2007-05-24 16:56:08

Vad spännande med MH!!! Det är alltid kul att få se hela kullen samtidigt.
Lycka till med både MH:n och röntgen!!!!!
Hälsningar Lena och Atte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela