Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Lite bilder från lägret, mer kommer

Publicerad 2007-06-21 11:35:28 i Allmänt

179877-22
Från det obligatoriska uppletandet, Nappe tog en öl i år igen, men i år gick det inte lika bra...


179877-21
Cola hittade självklart mjukisdjuret...
179877-20
Så har man prövat på detta med att vara figgurant också... inte så märkvärdigt ;-)
179877-19
Nadine och kennelpappan
179877-18
N ceta i full fart på Kenth, han ville inte vara figge mer...

Här kommer lite bilder från lägret, fler bilder och rapport kommer att finnas på lägersidan på hemsidan, Har kommer inom kort? ska bara ta mig tid. Har fortfarande knottbett kvar i hela ansiktet, de hinner väl lagom försvinna tills jag ska ner till Karlsborg igen för nästa läger, det ligger på! Ska bli jättekul att träffa lite nya ansikten! Kanske ska man lura sina kennelpäron att gå bibelspåret, he he Jag kan gå spåret *asg*, för er som inte har en susning om vad jag pratar om, ni kan läsa mer på Nellys blogg!

Både hundar och jag var helt slut, men nu har vi laddat batterierna och är redo igen, Karlsborg, here we come!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Lena, Asic & NCeta

Publicerad 2007-06-22 14:11:36

Skönt att vi blir mer och mer inom Lägersektorn.
LägerLena, LägerCarina och nu LägerKerstin:))
Ha det riktigt gott i Karlsborg och Glad Midsommar från ett regnigt Göteborg
Kram
Lean

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela