Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

september!!

Publicerad 2009-09-07 15:36:03 i Allmänt

Å vad skönt att ha en ledig dag! I dag har jag varit i skogen och plockat svamp och blåbär, härligt med september när man kan förena nytta med nöje (gå på promenad och plocka diverse ätbara ting).

Har varit ”hemma” i helgen, träffat föräldrar och barn. Saknar dem, men saknar inte tempot i Stockholm! Passade på att lägga lite grusspår till popcornhjärnan, gick så där… Nåja, la ett i blåbärsskogen idag också, glömde bort att jag inte skulle det (hon älskar blåbär och äter massor, i spåret… hm) fast i dag gick det faktiskt hyfsat iaf. Kanske börjar hon bli stor… Hade bara Phila med mig, nyttigt för henne att vara med själv!

Fick för mig att jag skulle göra äppelvin, letade recept på nätet men det var massor av konstigheter i recepten, är det någon som har ett enkelt recept för en nybörjare??

I kväll ska vi träna lydnad, om jag orkar är lite hängig faktiskt, funderar, soffan eller appellplanen…

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-09-11 21:37:11

Hej! Hoppas allt är bra! Träning på söndag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela