Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Det börjar närma sig...

Publicerad 2008-09-03 12:28:56 i Allmänt

Ja, nu börjar det närma sig, både det ena och det andra. I går var mäklaren här och värderade vårt hus det var positivt, huset var värt 4-500 000 mer än vad vi hade förväntat oss, å det är ju trevigt. Sen får vi väl se om vi får ut det priset när vi säljer. Vi har även besiktigat det nya huset, å det verkar ok, så nu blir det nog flytt.


Fick bilder på Alva idag, enligt Carina ser hon mer dräktig ut i verkligheten än på bilderna, det bådar ju gott!




Alva dräktig!?

Åker till Karlstad i morgon för att titta och heja på dem som tävlar polis SM, gå på bankett och dricka en och annan cider, håller tummarna extra mycket för Nappe! Bild på honom från förra SM!


Heja Nappe, lycka till på 2008 års polis SM!!

Nej nu måste jag ut och rasta hundar (i regnet *sur*) för att sedan åka in till stan och sätta mig på en föreläsning som handlar om bedömning *suck* har ingen lust alls, mycket annat i huvudet.

Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Anette & Dilda

Publicerad 2008-09-03 13:29:33

Klart hon är dräktig, jag tippar på att det blir minst 10 valpar:)Vad spännande med nytt hus.

Ha det gott

Kram Anette

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2008-09-03 19:05:30

Ja här ser det ut att bli en drös till:) Försök att skriv papper på huset innan:) Ja man förvånas inte folk är ju som skogstokiga till att betala, så det är bara att gratulera. Vet vart jag skall vända mig om jag behöver låna någon gång:) Du måste visa vilket hus ni ev skall slå till på! Skall bli jättebra att ha Er närmare, för då kan man ses oftare:)

Kram

Lena

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-07 10:13:14

Kul,ser ut som om det bli 8-10st:)

Hoppas att allt går bra. Valpar i husvagnen...heh

Medan ni flyttar menar jag.

Ha det bra

/Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela