Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Gnaksa färkct

Publicerad 2008-10-16 20:08:52 i Allmänt

Eftersom jag hör till dem som ofta skriver fel (bråttom, bråttom...) på datorn, i min blogg och andras gästböcker m m sätter jag in denna lilla text som en liten pik till de personer som ägnar sin energi åt att påpeka andras felskrivningar...

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det Inegn roll
i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt
är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls.
Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som
hlehet

Gnaksa färkct


Annars stånkar vardagen på, valparna käkar och växer. I går var det avmaskning, det var inte populärt!


Lillkillen, Dunder-klumpen och Paddan

Puss på dig...


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2008-10-17 14:36:33

Vilka godingar:)!

Postat av: Kats

Publicerad 2008-10-17 16:25:09

Men herregud... tydligen var det ett tag sedan jag var in och läste på hemsidan... har totalt missat de små...

SÅ otroligt fin de ser ut att vara... TUR de är tingad;-))



pussa dom från mig

kats

Postat av: Mirjam

Publicerad 2008-10-17 20:32:52

Underbara valpar :)! Hoppas ni får sålt huset snart, förstår att det inte är så lätt just nu :(. Skönt att Colan fått nytt hem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela