Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Lite vinterbiler på valparna.

Publicerad 2008-11-23 13:18:28 i Allmänt

 
Phila

Phoenix

Philur och Phila busar

Philur

Snö, jippi! Jag tycker det är så mysigt med snön, valparna var lite konfunderade en stund, men sen var det full fart. Nackdelen med att ha vintervalpar är ju att det blir så kallt för dem, det blir inte långa stunder ute. Philler och Alva har åkt hem till Carina och pojkarna åker med Pelle till Karlsborg i morgon bitti för att komma till sina nya hem hos Anders och Martti. Det kommer att bli mycket tomt här utan dem, men som sagt ganska skönt också.


Idag har jag haft två "diskussioner" med lillstumpa, vilket humör hon har! Jag skulle ju ha en snäll hund, nåja hon är jättegullig också, men som sagt vi lär nog prata en hel del hon och jag...


Nu ska vi strax åka ner till klubben, sökgänget har ordna med någon överraskning till oss eftersom vi skal flytta. Spännande!


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Mirjam

Publicerad 2008-11-24 10:36:09

Jag är helt övertygad om att valpflytt, husflytt och examensarbete kommer att gå jättebra! Jag vet inte hur arbetsmarknaden ser ut i Karlsborgstrakten, men det brukar inte vara så svårt att halka in på någon skola säger min erfarenhet! :)



Kram Mirjam

Postat av: Lena, Asic & N Ceta

Publicerad 2008-11-24 14:20:31

Gud va skönt för dig! Hoppas sökgänget hade gjort något fint för dig! Låter som lillstumpan passar dig som handsken:) Ja nu är det inte långt kvar innan man får träffa henne. Och tänk då har ni flyttat oxå hjälp vad tiden springer iväg.

Ha det gott i snön!

Kram

Lena

Postat av: kats

Publicerad 2008-11-25 10:42:43

så himla fint ni får det i spetshult... det blir kanon tror jag.



å lill tjejen;) jag sa att hon hade ngt speciellt... fniss fniss hon kommer att bli ngt hon... det är jag säker på:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela