Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Full rulle...

Publicerad 2008-11-12 12:01:50 i Allmänt


Nu är det fart på valparna, återigen är det ganska skönt att de bara är fyra, det är fullt upp i alla fall *pust*. Har "pratat" lite mad alla valparna, vilket humör de har!

I går var det några här och tittade på huset igen, en till är tydligen intresserad, så håll nu tummarna att de vill ha huset.


Idag tog jag nästan 100 kort när vi var ute, 5-6 blev bra! Tur att man har digitalkamera!

På tisdag är det veterinärbesiktning, få se vad hon säger om Philurs överbett. Hoppas det rättar till sig, han verkar inte bry sig alls.


Philler

Phila

Phoenix alias "Dumbo" Ska dessa gigantiska öron resa sig??

Philler kollar vad Nadja gör...

Nu är det åter till skolarbete *suck*, bäst att passa på när "terroristerna" sover sött i sitt "fängelse" (valplådan, så ingen tror något annat) sen ska Alva, Nadja och jag ta en riktig långpromenad innan jag ska åka till jobbet. Det är så häftigt att två sexåriga tikar kan vara tillsammans fast de inte känt varandra tidigare, utan massa tjafs, de respekterar varandra, även om de inte älskar varandra och det är ju så det ska vara enligt mig.


Ha det gott!

Kennelmamman

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2008-11-14 15:24:36

Ja vad vore livet utan digitalkamera?

Det blev ju himla dyrt förr om åren, när

man slängde 75 procent av alla djurbilder,

jag hade tamråttor, o dom va inte enkla

att fota.



Längtar grymt mycket, ska bli så kul att

få hem Alva o Philler, ska fota en massa...

O träna...Alva o jag har mycket att ta igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela