Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Sjuka träningskamrater

Publicerad 2007-10-22 15:15:21 i Allmänt

Vad man är beroende av träningskamrater. Inget jag tänker så ofta på faktiskt, tills de blir sjuka eller har annat för sig. Nu har det varit mycket med sådant, och nu hörde jag precis att vår skyddsfigge är sjuk, jamen ska man tolerera sådant? *skämt* så då blir det inget skydds idag heller. Hm,  i helgens sökträning blev vi bara tre, det går ju det också, men det är bättre om man är fler. Vi som brukar vara så många så vi t o m får dela på oss ibland. Det är oturligt att nästan alla är borta samtidigt. Så nu vet jag inte hur jag ska göra med tävlingen, blir ingen sökträning i veckan heller p.g.a. dagar jag kan så kan ingen annan osv. Känns inte bra att tävla om man inte är klar, få se hur jag gör. Annars är det synd, för allt det andra går så himla bra just nu, nåja det blir flera tävlingar till våren, men det är ju jättelänge till dess... jag vill juuu tävla nu! Ska i alla fall ner nu och träna lite lydnad och ta promenad tillsammans med en schäferpojke.


Måste bara berätta att jag var iväg på min första mammografiundersökning idag, inget som man längtar till nästa gång precis...


Ha det gott i höstrusket!
Kennelmammanimage43

Kommentarer

Postat av: Lena, Asic & NCeta

Publicerad 2007-10-22 19:31:29

Håller tummarna att det blir tävling för Er, det är jobbigt när man är så sugen:) Ställde själv in min i helgen kände att det var inte riktigt läge efter en vecka på hundpanget, sedan var jag i Stockholm hela fredagen. Kan milt säja att hon var taggad och gå ut med en sådan granat känns ju sisådär och det är ju inte snällt mot henne heller.

Nä du det är inget man längtar efter sjukt ont! Och nu syns vi snart:))
Kram
Lena

Postat av: Christer

Publicerad 2007-10-23 11:05:51

Hej Kestin,
När man ser den bilden är jag glad att det inte finns något som heter "pappografi" :-)
Lycka till om du beslutar dig för tävling.

Postat av: Gunilla

Publicerad 2007-10-23 20:55:37

Mammografi är ett tecken på att du inte är ung längre fnisssss...Själv har jag väl hunnit med ca 5 st såna hihi.Kram Gunilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela