Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Klantarsel!

Publicerad 2007-11-03 16:06:12 i Allmänt


Jag som skulle tävla, svårt när man inte är på rätt plats vid rätt tidpunkt! Jag tog fel på dag, tävlingen är idag!! Var jag på den klubb tävlingen arrangerades? NEJ, jag tränade inför tävlingen i morgon. Är det tävling i morgon? NEJ, den var idag! Nu är jag så sur på mig själv! Dumma, dumma och inte är det någon mer tävling inom en 20 milsomkrets på hela hösten och vintern heller!

Sur kennelmamma

Kommentarer

Postat av: Lena,Asic & NCeta

Publicerad 2007-11-03 18:54:24

Förstår att du är SUR! Men ibland kan man få för sig saker som man givetvis tror är rätt, men varför kan man inte kolla. Ibland överträffar vi oss själva:) Skall iallafall bli superkul att träffas nästa vecka. Sura inte för mycket, det kommer snart en ny tävlingskalender:)
Kram
Lena

Postat av: Anna & Nellan

Publicerad 2007-11-04 09:08:58

Vilken miss!!!! Om det är till nån glädje så skulle det lika gärna kunnat varit jag som gjorde likadant, det är den där jäkla alzeimersen som spökar eller nåt...
Men som Lena skrev, inget att sura över för snart kommer en ny tävlingskalender *tjohoo*, längtar redan:)

Kram kram

Postat av: Gunnar

Publicerad 2007-11-09 21:13:01

Hej på er!
Trist med tävlingen! Speciellt när det inte vimlar av dom i närområdet, och när man är laddad och väl förberedd.
Ha en trevlig helg!
Gunnar & Chili

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela