Foggens Kennel

Tankar från en kennelmamma

Rapport från Cola...

Publicerad 2007-04-14 16:45:52 i Allmänt

Vet ni vad jag gjorde i går kväll? He, he. Jag hade snott pojkvännen till dotterns sko. Så när han skulle åka hem vid 23 tiden hade han bara en sko! Så hela familjen var ute på tomten och letade efter skon, stackars pojkvännen också, med en sko, he he. Hur kul som helst, till husse kom på den brillianta idén att Ullis skulle leta efter den. Det tyckte inte jag var kul, för då fick jag gå in, blä. Hon hittade den självfallet, längst ner på tomten hade jag lagt den, he he. Det var roligt så länge det varade, nu gnäller dottern i huset något om att sälja hundar, pinsamt och tänk om pojkvännen aldrig vill komma hit igen, varför kan vi inte vara en normal familj och jag vet inte vad, vad menar hon med det? Det var ju hur kul som helst!

 Coola Cola

Kommentarer

Postat av: Polishunden HUND

Publicerad 2007-04-15 09:19:36

Åhh va rolig!! Jag flinade nästan nosen av mig! Normal familj? E de sån där konstig utan hundar? Ni skulle se min lillebror..en riktig söting!! Han morrar åt mig då han sitter i Mattes famn...lätt att va störig då!! Han sover som en gris på natten..i natt i alla fal...
Vov o vift från Polishunden HUND

Postat av: Maggie

Publicerad 2007-04-23 21:34:50

Va? Snodde du pojkvännen?! Vafför då? Och vafför har dotterns sko en pojkvän?
Maggie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela